Gå vidare till innehåll

Betala senare med Klarna!

    Återvändandepolicy

    Rätt till ångerrätt

    Konsumenternas ångerrätt

    (En konsument är en fysisk person som ingår en rättslig transaktion för ändamål som huvudsakligen är icke-kommersiella eller obefintliga).

    Vi accepterar att annullera en beställning innan produkten har skickats eller tillverkats. Om beställningen avbryts får du full återbetalning. Vi kan inte avbryta beställningen om produkten redan har skickats.

    Returer (om tillämpligt)

    Vi accepterar returer av produkter. Kunderna har rätt att begära en retur inom 14 dagar från det att produkten levererats.

    För att vara berättigad till retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i sin originalförpackning. För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller ett inköpsbevis. Fråga vår kundtjänst för att försäkra dig om att du skickar paketet till rätt adress.

    Anteckningar

    Individuellt beställda eller personliga artiklar har inte rätt till återbetalning inom 14 dagar.

    Om returen orsakades av konsumenten, måste konsumenten stå för fraktkostnaderna. Den specifika avgiften bör baseras på vilket expressföretag du väljer.

    Om de mottagna varorna genom vårt fel är skadade eller felaktiga är konsumenten inte skyldig att betala fraktkostnaderna av denna anledning.

    Konsumenten behöver inte betala någon avgift för återställande av lagerhållning när han eller hon returnerar en produkt;

    Återbetalning (om tillämpligt)

    När vi har tagit emot och bedömt din retur kommer vi att skicka dig en bekräftelse på att vi har mottagit den via e-post. Vi kommer också att informera dig om huruvida din återbetalning har godkänts eller avslagits. Om det godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att göras på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar.

    Sena eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt).

    Om du ännu inte har fått din återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto.

    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan ta tid innan återbetalningen överförs officiellt. Kontakta sedan din bank. Det tar ofta en viss tid innan återbetalningen bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på support@solivas.se.


    Kontakta vår kundtjänst på opsupport@solivas.se för att få en returadress.

    Beställdes idag, skickades idag

    Vi finns här för dig 24/7!

    Är du inte nöjd? Du får pengarna tillbaka!